dimecres, 17 de desembre del 2008

Primers dies de dry tooling

Vam aprofitar una de tantes visites a Pont de Suert per adreçar-nos a ... lloc on com es veu a les fotos vam gaudir de valent jugant amb els piolets!

El primer cop que vaig veure res similar va ser a Bagergue, on el David va montar un tinglado xulo de veritat, aquest noi està ben connectat!
.
De riures no en van faltar, el Xavi i el Ramonet se'n van fer un fart mentre montava el meu primer M4. Vaig treure les dragoneres dels piolets (els bons ho fan no?) i amunt! Si mai us hi poseu feu-ho amb uns crampons mono punta... Al final però encadenat sense gaires problemes.
.

.
Després ens vam posar a tibar de veritat en les vies que els entesos havien montat, realment disfrutón. Això sí, vigileu que si deixes un piolet per traccionar amb l'altre aquest pot volar avall... l'Antoniu ho sap prou.
.

.
N'hi va haver un que és més puta que bonic que em va dir en l'idioma de la mare patria "Dentro de nada te veo con unos Nomic"... mira que em coneix aquest cabró eh!
.

.
Com veureu a les fotos n'hi va haver de molt agosarats... i d'altres que confonien els troncs amb les seves parelles. De res va servir dir-li al Xavi o al Gaston que era un tronc i no la Oliva ni la Tineta jua, jua, jua!!! Ens veiem a les fotos.

1 comentari:

brujo ha dit...

que tal Ricard? ja veig que aixó del Dry es va escampant, a per cert més que els nomic jo prefereixo els X-monster, son baratos i bon acer per tibar-li ben fort. Quan torni de les vacances del gener et faig un truc
Salute!